دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



Virtual Families 2: Our Dream House – یک بازی مدیریتی جذاب به سبک DASH است.این بازی یک شبیه ساز از زندگی واقعی انسانها می باشد.در این بازی افراد را کمک می کنید تا با انتخاب همسر و آیجاد یک خانواده زندگی جدیدی را آغاز کنند.آنها را در انتخاب حرفه ای که بدان علاقه مند هستند تشویق کنید تا برای تامین نیز های مالی خود دچار مشکل نشوند.خانه ی رویایی خود را بسازند و رویاهای خود را محقق سازند. در طول بازی، اتفاقات تصادفی زیادی رخ می دهد و شما را در جایگاه بازی باز با گزینه های بسیاری برای پاسخگویی و انتخاب ادامه راه رو به رو می کند.این حوادث غیر منتظره بازی را به روال زندگی روزمره نزدیکتر می کند.در این بازی سیستم پاداش و جزا کاملا کاربرد دارد و شخصیت های بازی کاملا قابل تربیت خواهند بود. چرخه ی شب و روز و اهمیت فاکتور زمان یکی از مهمترین ویژگی های این بازی است.در نسخه ی جدید این بازی حیوانات خانگی نیز به زندگی شما افزوده شده اند.گرافیک بازی نیز به مراتب بهبود یافته است…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید…

 

Virtual Cover دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC

تصاویر محیط بازی :

Virtual S2 دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC Virtual S1 دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC

 

مشکلات رایج:

 

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید. آخرین نسخه DirectX را می توانید از اینجا دانلود کنید. هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

password دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PC پسورد فایل : www.downloadha.com

download دانلود بازی Virtual Families 2: Our Dream House برای PCلینک دانلود – 79.9 مگابایت | لینک کمکی

 
 



:: برچسب‌ها: دانلود بازی با سبک مدیریتی , دانلود بازی با لینک مستقیم , دانلود بازی جدید کم حجم , دانلود بازی رایگان , دانلود بازی سبک DASH , دانلود بازی مدیریت شهر برای کامپیوتر , دانلود بازی مدیریتی , دانلود بازی مدیریتی برای کامپیوتر , دانلود بازی کامپیوتر رایگان , دانلود بازی کامپیوتر کم حجم , دانلود بازی کم حجم , دانلود بازی کم حجم dash , دانلود رایگان بازی , دانلود رایگان بازی کامپیوتر , دانلود مدیریت شهر , دانلود مستقیم بازی کامپیوتر ,
:: بازدید از این مطلب : 1175
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : mohammad-2014
ت : جمعه 30 فروردين 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود ها|توپ ترين نرم افزارها و آدرس downloadoffice.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com